اسباب کشی دفترکار

فوت و فن اسباب کشی لوازم اداری

مقدمه

با اطلاع از تکنیک ها و روش های صحیح جابجایی لوازم اداری خود، می توانید تجهیزات اداری را به صورت ایمن حمل کنید. نحوه جابجایی هر یک از لوازم اداری بسته به ابعادی که دارند، متفاوت می باشد. در این مقاله ما قصد داریم در ارتباط با فوت و فن هایی که برای اسباب کشی دفترکار و لوازم اداری باید بدانید، توضیح دهیم. لطفا تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

یکی از مهمترین خدمات مجموعه باربری شیراز، اسباب کشی دفترکار به صورت تضمین شده می باشد. اگر قصد اسباب کشی محل کار خود را دارید و به دنبال بهترین شرکت باربری هستید، می توانید با اطمینان خاطر به مجموعه تضمین بار مراجعه کرده و از خدمات آن بهره مند شوید. برای اطلاع از هزینه های اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل و دفترکار خود می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

اسباب کشی دفترکار

اسباب کشی دفترکار یک امر استرس زا و بسیار وقت گیر می باشد. برای این که بتوانید در زمان خود صرفه جویی کنید و بتوانید وسایل خود را به شکل ایمن جابجا کنید، می توانید از خدمات شرکت باربری استفاده کنید. بسته بندی لوازم و تجهیزات اداری برای این که اختلالی در برنامه ریزی های شرکت شما ایجاد نکند، باید به شکل اصولی و در مدت زمان کوتاهی بسته بندی ها انجام شود.

اسباب کشی دفترکار

برای اسباب کشی دفترکار باید به نکاتی از جمله موارد زیر دقت کنید:

  • تمام سیم ها و کابل ها را جدا کرده و علامت گذاری کرده و سپس آن ها را بسته بندی کنید.
  • نگهدارنده ها و تغذیه کننده های کاغذ را مانند سایر لوازم الکترونیکی خانگی از چاپگرها و مانیتورهای بسته بندی و سخت افزار اضافی، جدا کنید.
  • تمام فایل های رایانه خود در دی وی دی یا سایر دیسک ها، ذخیره کنید.
  • کتاب‌ های خود را در کارتن‌ های کوچک بسته ‌بندی کنید.

نکاتی که در زمان جابجایی لوازم دفترکار باید به آن توجه کنید

قبل از جابجایی تجهیزات اداری، مطمئن شوید که تمام اطلاعات شرکت شما در یک سرور ذخیره شده باشد. هدف از این مرحله حفظ امنیت اطلاعات شما و ادامه کار تا آماده شدن دفتر جدید است. در ادامه نحوه حمل و نقل هر تجهیزات اداری ذکر شده است:

  • چک لیستی برای دفترکار خود تهیه کنید

اول از همه، هنگام جابجایی یک دفتر، برنامه ریزی صحیح از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. مطمئن شوید که یک چک لیست کامل برای جابجایی دفترکار خود تهیه کرده باشید. تمامی تجهیزات اداری دفترکار خود را به صورت دسته بندی شده قرار داده و سپس آن ها را بسته بندی کنید.

  • وسایل مورد نیاز برای بسته بندی را تهیه کنید

با تکمیل لیست، گام بعدی تهیه وسایل و لوازمی است که شما برای بسته بندی و اسباب کشی دفترکار به آن نیاز دارید. ایمن ترین و مقرون به صرفه ترین راه استفاده از کارتن های چندلایه می باشد. برای جابجایی اقلام بزرگتر نیاز به کارتن هایی با ابعاد بزرگتر دارید.

  • نحوه حمل و نقل پرینترهای اداری

هنگام جابجایی پرینترهای لیزری، مطمئن شوید که کارتریج ها را جدا کرده اید. در حین حمل و نقل، اگر تجهیزات با ضربه یا تکان مواجه شود، ممکن است به چاپگر آسیب برساند. از طرفی پرینترهای جوهرافشان را می توان با کارتریج داخل آن حمل کرد. با این حال، مطمئن شوید که آن را به طور ایمن قرار داده اید تا از چرخش آن به دلیل تکان دادن مداوم جلوگیری کنید. سیستم تامین جوهر بدون وقفه باید جداگانه بسته بندی شود. شما می توانید تمام تجهیزات را در جعبه های اصلی خود بسته بندی کنید و آن ها را با پلاستیک فوم در جای خود محکم کنید.

  • حمل و نقل صحیح کامپیوترها

رایانه ها، بلوک های سیستم، لپ تاپ ها و سایر تجهیزات باید با دقت زیادی حمل و نقل شوند. برای شروع، سیم ها را از هر یکی از تجهیزات جدا کنید. در مرحله بعد، آن ها را به طور مرتب تا کنید و بسته بندی جداگانه (هم برای تجهیزات و هم برای سیم) با علامت گذاری برای جلوگیری از آسیب به آن تهیه کنید.

جابجایی تجهیزات اداری

  • مبلمان اداری و دکوراسیون را به صورت ایمن جابجا کنید

دکور اداری هیچ نقشی در عملکرد روزانه شرکت شما ندارد، به همین دلیل است که می توانید ابتدا آن ها را بسته بندی کنید. صندلی ها، میزها و بقیه مبلمان اداری باید به شکل اصولی جابجا شوند. هنگام جابجایی اثاثیه، اطمینان حاصل کنید که افرادی که آن را جابجا می کنند، تمام اقدامات ایمنی را انجام می دهند. اغلب شرکت های حمل اثاثیه منزل شیراز با در اختیار داشتن کارکنانی بسیار حرفه ای و باتجربه، قادر هستند مبلمان اداری و تجهیزات آن را با رعایت تمامی نکات ایمنی جابجا کنند.

  • در صورت امکان در حمل تجهیزات اداری از بسته بندی های اصلی استفاده کنید

ایمن ‌ترین بسته ‌بندی برای تجهیزات اداری شما همان بسته ‌بندی اصلی آن ها است که هنگام خرید در ابتدا همراه آن ها بوده است. هنگام خرید تجهیزات اداری جدید، توصیه می کنیم بسته بندی اصلی شامل جعبه و هر گونه بالشتک ارائه شده را کنار آن ها بگذارید. جزئیات بسته ‌بندی به‌ طور سفارشی برای هر یک از تجهیزات اداری طراحی شده‌ اند، از این جهت با استفاده از آن ها می توان انواع تجهیزات اداری را به صورت ایمن جابجا کنید.

  • روش بسته بندی مناسب برای هر کالا را بدانید

برای این که بتوانید انواع تجهیزات اداری را به درستی بسته بندی کنید، نیاز است تا روش صحیح بسته بندی هر یک از کالاها را بدانید. برای بسته بندی اسناد خود بهتر است اسناد و مدارک خود را قبل از انتقال، مرتب کنید. فراموش نکنید که هر جعبه فایل را برچسب بزنید و توضیح مختصری از محتوای آن اضافه کنید. از جابجایی به عنوان فرصتی استفاده کنید تا اسناد دفتر خود را مرور کنید و هر نوع مدارکی که دیگر به آن نیاز ندارید را دور بیندازید. به یاد داشته باشید که هر سند حاوی اطلاعات حساس مانند شماره تلفن، آدرس و شماره کارت اعتباری مشتریان خود را از بین ببرید.

کابل های تجهیزات الکترونیکی خود را باز کنید و مطمئن شوید که آن ها به درستی بسته بندی شده و برچسب گذاری شده باشند. در صورت امکان از نوار رنگی برای بسته بندی تارهایی که به هم متصل می شوند، استفاده کنید. سیستم کدگذاری رنگ می تواند به شما کمک کند که بدانید کدام مجموعه از کابل ها با چه تجهیزاتی سازگار است. اگر جعبه‌ های اصلی آن ‌ها را ندارید، مانیتورها و رایانه ‌های خود را در جعبه ‌های محکم قرار دهید تا مطمئن شوید که در هنگام حمل و نقل آسیب نمی بینند.

جمع بندی نهایی

جابجایی در هر شرایطی می ‌تواند کاری دشوار باشد، در حالی که تلاش برای اداره یک کسب ‌وکار با وقفه محدود، استرس ‌زاتر می ‌شود. با برنامه‌ ریزی مناسب و واگذاری مسئولیت‌ ها به بهترین شرکت های تضمین بار شیراز، می ‌توان این فرآیند را ساده ‌تر کرد تا بتوانید وسایل دفترکار خود را به صورت تضمین شده جابجا کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.